مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 07:302018-02-28اقتصادي

وضعیت "ژله ای" استانداردهای 85 گانه خودرویی تا دی 97


در حالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تعدیل استانداردهای 85 گانه خودرویی خبر می دهد که سازمان ملی استاندارد ایران با موضع مخالف نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و قصد کوتاه آمدن ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی محسن صالحی نیا-معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت- از توافق صورت گرفته با سازمان ملی استاندارد در ارتباط با تعدیل استانداردهای 85 گانه خودرویی خبر داد و اعلام کرد که قرار است در بخش استانداردهای اختیاری تعادل لازم ایجاد و به نوعی بازنگری در این زمینه صورت گیرد.

مسئله ای که با مخالفت صریح نیره پیروزبخت- رییس سازمان ملی استاندارد ایران- روبرو شد و بیان کرد که به دلیل اهمیت سلامت و ایمنی مردم از این موضوع عقب نشینی نخواهد کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره اعتراض خودروسازان مبنی بر استانداردهای 85 گانه خودرویی، بیان می کند: برخی از این استانداردها در اروپا نیز استانداردهای تشویقی است بنابراین با سازمان ملی استاندارد هماهنگ شده که استانداردهای مربوط به ایمنی معادل آخرین استانداردهای روز باشد ولی قرار شده در ارتباط با استانداردهای اختیاری، تعادل لازم ایجاد شود و به نوعی می توان از اصطلاح بازنگری استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت "ژله ای" استانداردهای 85 گانه خودرویی تا دی 97

وضعیت "ژله ای" استانداردهای 85 گانه خودرویی تا دی 97